Älskade barnvisor - krokodilen i bilen

Droskan igår med Johanna bjöd henne på mat, mycket trevligt & kunde inte ha bett om bättre sällskap, hon är bäst!. Vi satt & hade jätte trevligt & bara mådde gott, sen gick vi hem till mina kära kusiner som bor mitt i stan & hängde där, sen blev det til bowlinghallen för att träffa johannes & matte, trevligt, Johanna bevisade att hon var bäst i biljard!, Johanna for när Samuel kom & hämta henne & jag fick natt besök av matte, Ja det va väl trevligt. & mor ringer mitt i natten för att få veta när det går en buss hem. Bra mamma! :p Sen ringer kusinen mitt i natten också den jäveln!.

Aja annars vare en bra kväll!.

Jag har städat hela mitt jävla rum, medans matte har legat & sovit!, det enda jag inte gjorde var att dummsuga för då skulle jag väl bli dödad så jag lät han sova!.
Jag är snäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0