Blink 182 - what's my age agian?

Om jag ska vara helt ärlig, så mår jag faktist bättre nu, men det gör ont fortfarande, Men jag får lära mig leva med det.
Finns ju som inget jag kan göra åt saken förutom att låta dig vara dig själv & va med dina vänner, inte för att jag nekat dig det förut heller men.
Men du mår bra, du är glad iaf, & det är ju en bra sak så.
Jag kan ju tacka mina vänner för att jag mår bra, dom får mig att inse att allt kommer att ordna sig, Johanna är & förblir mitt hjärta & min bästa vän, utan henne skulle jag aldrig klara en dag.
Tack vännen för att du hjälper mig i alla svåra tider, stunder & allt som finns, & alla glada & bra stunder är du också alltid där.
Du är bäst!

Kommentarer
Postat av: johanna

det finns inte ord, mitt hjärta, hur mycket du betyder för mig. du står vid min sida, lixom jag vid din. alltid!

2008-04-14 @ 20:10:11
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0