Breaking Benjamin - Follow me

Promenad med Ida ikväll, riktigt nice, dock ont i benen, men jag tog mig ut & gick till marieberg & mötte henne. Där gick vi runt & sen hamnade vi på bron mellan Marieberg & Ersboda & där stod vi. Hade det riktigt trevligt där, fulade oss som vanligt & bara pratade om allting mellan himmel & jord.

Då vet jag det också, jag ska vara tyst men du vet vad jag gör & vad jag har för humör!
Jag är inte glad!...

Ringde matte & prata med han, men han skulle ringa upp mig för han skjutsa hem Johannes, så jag typ aha okej, sen fråga han vart jag var & då sa jag på väg hem, sen kom vi fram till att han hade sett mig & Ida på bron & hade trott att det var nå gangsters, men Hallå?!, jag & ida är fett coola & vi är gangsters rakt igenom!, Sug på den du!.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0