Britney Spears - Break the ice

Ska få se hanna lida snart känns kul! hon ska ta hål i naveln IGEN 3;e gånge gillt nu dååra, jag ska följa med & hålla handen. fast hon ska ju med när jag tar i tungan för att få se mig grina säger hon så det blir nog rättvisst kanske?.

Vart väckt i natt 20 i 1 av matte, tack för den vännen, jag älskar dig också!. Underbart att bli väckt, men får väl ta det ;p, sa själv att han fick ringa, men inte fan trodde jag att han skulle göra det ju!.


Jag gillar bilden starkt & färgen på håret & längden, om det ändå va så nu!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Komihåg att du ska vara 18 innan det blir hål i tungan. Det räcker att du tagit i naveln utan lov....
Kramar mamma

2008-04-09 @ 11:19:55
Postat av: anneli

mm.. puss snygging :)

2008-04-11 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0