Chris Brown - With you

Tisdag är en jobbig dag, bara tråkiga lektioner eller kök är kul och då går man till 17.20. rena döden & idag har vi verkligen inte gjort ett SKIT. Linus slog Matte idag bara för att jag sa att han skulle det, det är nice!. tur att nån lyssnar på mig iaf. Body pump på idrotten idag jag var död! det var så sjukt jobbigt, men det är så sjukt kul när man får slita ut kroppen & verkligen känna att man kan, värsta var att gå ner för en trapp sen, mina ben höll på att vika sig hela tiden så man tog det sakta men säkert. Sen när man slutar går man ner på stan & då träffar man Mimi & Lina, gud va jag tycker om dom flickorna, sen träffar man Nadja också, mycket trevligt.
Sen så är våren/sommaren påväg, & då kommer BÄNKEN, så kan jag & Hanna sitta ute mitt i natten & prata!, känns nice.
Sen Mimi lovar jag dig att jag kommer snart ut på holmön (eller det blir nog midsommar som är närmast.)

Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: anneli

du är gullig!
lova att vi tre gammlingar har tid för varandra också ;)

2008-04-01 @ 19:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0