Dispyten & Ingo - Plast

Följde med Ankan idag när hon skulle tatuera sig, hon skulle va där 12, vi väntade till typ halv 2 innan dom började att tatuera henne, Sitter där med Malinmalin & deras klasskompis victoria, känner att mitt blodsocker är på väg neråt så jag & malinmalin går på frasses & ska äta, Träffas Jonte & Micke där, & när vi står där så BAJSAR en fågel på malin! Jag kunde inte låta bli att skratta åt henne, fågeln bajsade henne i håret! haha, fyfan va kul det var, men malin tyckte inte det, jag förstår inte det!
Går tillbaka till red dragon tattoo, ankans tatuering är ju typ nästan klar, åker hem vid 3, för jag inte pallar vara kvar.
Skulle ut med hanna & dom ikväll, men för att jag har ont i huvudet & magen inte vill va med så ligger jag hemma.
Sitter & pratar med Hanna & Adam, Hanna är det synd om för hon bränner sig i solen & ser ut som en kräfta! & det tycker jag är ganska kul, för hon har ont överallt, jag känner mig så snäll idag, skrattar åt allt & alla.
& Adam äre synd om för han är en sjukling, så alla sitter & tycker synd om sig själva ikväll! vi är ju för bra..

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är BARA ond!

2008-04-30 @ 22:39:43
URL: http://metrobloggen.se/hannavictoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0