Dole - vad är hiphop

Mor min skjutsade mig till ersmark igår till matte, satt & såg körslaget & sen blev det när lammen tystnar.
När man ska sova kan man inte sova, matte lägger sig bara på andra sidan & SNARKAR som en gris, pluggar in musiken i öronen & försöker sova men inte fan går det inte, men till slut så somnar men, men då är väl klockan 2 - 3?. Vakna 8 som vanligt men det är ju trevligt det. Chill med film under dagen, Sen belv det mat från donkan & JAG HATAR DONKAN!, men matte gör så att hans pappa köper en cheese åt mig & då äter man ju, men tack matte du vet att jag inte tycker om donkan. Morfar kom & hämtade mig, morfar är snäll. Jag tycker om honom fast jag kanske inte hälsar på honom så mycket. (hoppsan!)

Du är det bästa som hänt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0