Fergie - Big girls don't cry

Benen & fötterna tar död på mig!
har gått runt hela dagen, & det känns, fyfan!
Ner på stan med Maria & chillar, Maria bjuder mig på en mcflurry, värsta snäll hon är! :D
Träffar en massa folk & små pratar lite, Följer Maria till bussen & träffar den lilla versionen av Wennberg.
Sen träffa Johanna på donken, mycket trevligt, Går runt & letar kläder åt Johanna, hittar två snygga tröjor som hon köper. & dom var riktigt snygga på henne eller iaf en för det va bara en hon prova, men jag antar att den andra var snygg på henne också :).
Sen hittar jag ett par SKIT snygga skor som jag vill ha, kan nån ge mig 400 kr, typ NU?!
Dom var så söta!
Sen vill jag ha en skinn jacka också, men det får väl bli någon annangång skulle jag tro.

Jag har värsta sommar känslan nu!, jag är så taggad på sommar att det finns inte, vädret idag var ju bara underbart. Solen är mycket efter längtad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0