Guns & Roses - Don't cry

Vad är problemet?
Om jag ändå kunde svara på det, Jag vill inte titta in i mig själv & hamna där nere igen, när jag väl har börjat ta mig upp så vet jag inte om jag klarar av att falla en gång till. Jag vill inte tillbaka till ruta ett.
Men jag kan nog inte unvika att jag måste sätta mig ner & ta mig själv i första hand, jag gör aldrig det, mina problem är inte lika viktiga som alla andras. Men jag kanske borde ge mig själv en timme eller två & bara få sitta & fundera på vad som händer med mig själv.
Det har varit konstigt mellan oss nu ett bra tag & det har gått som upp & ner & fram & tillbaka, vissa dagar har jag bara suttit & funderat på om det är sant eller inte? för du kan få mig att börja tvivla, jag vill inte ha den känslan i kroppen längre.
Du sa att du älskade mig, jag vet att du gör det, men det gör fortfarande ont att må så här.
När vi nu ses så blir det första gången på 2 veckor, det känns som en hel evighet sen. Jag saknar dig, det gör jag verkligen, dom här veckorna har varit som en jävla pärs, jag förstår inte att jag orkade med allting under den här tiden..
Men om jag ska vara helt ärlig så måste jag nog egentligen säga till dig hur det här har fått mig & må, hur jobbigt det har varit för mig & hur ont det har gjort, du kanske inte har märkt det men så är det.
Jag älskar dig & det kommer jag alltid att göra, du är det bästa som finns.


Kommentarer
Postat av: Hanna

:( vi måste sätta dom på plats, nu eller aldrig.

2008-04-29 @ 23:06:47
URL: http://metrobloggen.se/hannavictoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0