Lars Winnerbäck - Solen i ögonen

Jag hatar Tisdagar!
jobbigaste dagen på veckan, börjar med naturkunskap & där skriver man bara & fattar inget!
samhälls då somnar jag helt ärligt!,jag låg & sov över bänken, dock blev jag bara tröttare än va jag redan var men.
Sen lunch & idrott, nice & leka, slippa ta i så mycket, det tycker jag om
Sen svenskan då höll jag på att somna igen, sen kök, vad gjorde jag då?
hmm skalade potatis med micke sen lalla jag på med nånting helt annat än va jag skulle göra ;p.
Ner på stan med Maria, skiljs när hon ska till bussen & jag ser mimi, nadja & ankan, träffar dom säger hej & hejdå till nadja & ankan för dom ska fara, Jag & mimi sitter & pratar om allt & ingenting, underbart att träffa flickan igen.
Nu ska dom ha ut mig på ön till valborg, säger bara NI FÅR BÄRA MIG UT om ni ska ha ut mig! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0