Ludd3 - glädje

Projekt idag var ju bara humor en tjej i andra klassen som vi har med hon somnade på lektionen & då satt hela HR & garva åt det för att det såg så roligt ut, sen så satt man & höll på dö av rastlöshet för att det är BOOORING med projket, gick iväg sen & jobbade i boken ännu tråkigare, menmen.
Svenskan satt man & chillade & kollade på hundar eller victor & rebecca satt & prata om hundar då fick vi se rebeccas hund, Det va ingen hund, min hund är en hund!
alkoholen sen dåra, fick reda på dom rätta svaren, sen ska jag nu kopiera till maria, sen tydligen åt Linus, Jonas, Malin & Bagger också, men får väl se om det blir så många men jag är en snäll flicka.
Bror ringer & gullar med mig för att få låna min webbkamera för att se om den funkar på hans dator eller om det är fel på vista som inte tar en enda kamera, & jag som är så snäll så jag låter honom göra det.

oooh! PB ikväll, underbart väntat en hel vecka på det. Ska dreggla över Wentvorth Miller kan jag lova!

Familjen i holmsund saknar mig, storebror gör det, det vet jag att han gör! & alla andra för den delen också ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0