samzon - hur det än känns

EN BRA KVINNA REDER SIG SJÄLV!
Jag är en bra kvinna!, Jag klarade att meka min dator, fast min käre pojkvän lovat mig att han skulle göra det, jag lyckades utan att spränga datorn i luften, Jag är så stolt över mig själv, & det borde han också vara!.
Så nu har jag förstört för min lillebror för han kan inte spela cs, FÖRLÅT!, men jag ska ha ner oth & då blir internet segt, får leva med det. Det är värt väntan, Sen blir det att se alla avsnitt at Gossip girl också.

Nu har jag tänkt för mycket igen!.
Jag får inte göra det, slutar inge bra då!.
Tack Johanna för att du alltid förstår & finns där, du är den bästa jag har!
Tack Pelle för att du kramade mig
Förlåt Putte för att du fick se storasyster ledsen, (för det har du aldrig gjort utom när jag skrattar.)
Förlåt Pether för att du fick se mig ledsen du också.
Tack Ullis för att du fick mig att inse att killar är & förblir killar.

01.03
Johanna & Micke for för en stund sen, vi såg klart alla oth som jag hade börjat på
så nu är jag ikapp, det va bra tyckte johanna. Sen satt Johanna & drev med Micke om
en tjej om en sak som hände på en fest för ett väldigt bra tag sen.
Men det var roligt,

Mattias, Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Glöm inte att du kan prata med mig oxå. Jag har oxå varit ung...

2008-04-12 @ 13:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0