sarabeth - skin

 Igår gick man runt & chillade på stan med maria, kajsa & tess, maria for bara efter en stund & kajsa lite senare, så jag & tess gick & lalla runt på stan, sen for tess & jag väntade på matte, träffade emily, ablin, johannes & en hel hög me folk. Trevligt, Sen träffar man matte, går & köper mina skor som jag velat ha ett bra tag nu, men skor för 100 kr är fan värt, får höra "dom är inge fina" Tack Mattias! Men som tur är så tyckte ju å karro & angelica att dom var söta när jag träffade dom. Sen käka vi på mias jag kände mig fäät, men det är nice. Hem & hämta nå grejer & sen blev det till ersmark, Fick sitta & skriva mattes arbete i samhällskunskap brott & straff, tur jag är snäll.

Idag på samhälls så mötte vi Försvarsmakten & vi frågade om dom kunde prata för oss också & det kunde dom, det var fan nice, man blev ju nästan lite sugen på att göra lumpen, men ändå inte. 11 månader & när man är klar får man 25.000 i handen det är ju fan inte helt fel, menmen, bättre än samhälls iaf vare.. Och jag har träningsverk somfan i höger arm efter body pumpen på idrotten för 2 dar sen, det är rena rama döden!

Droskan imorgon med Johanna, känns jävligt nice, grill buffé!. Gott ska det bli.


Kommentarer
Postat av: johanna

Han som var och snackade med er kanske var den snyggaste killen jag någonsin sätt. helt sjukt

2008-04-04 @ 22:49:30
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0