Skillet - Better than drugs

Jag mår inte bra & jag mår inte jätte dåligt, jag är som en zombie, jag går runt, pratar & äter, skrattar för att ingen ska se att jag är ledsen, hela helgen har jag gråtit förutom när jag varit med Johanna, för då har allting varit bra. Jag vet inte vad jag skulle göra utan min vän, hon får mig att hoppas & må bra igen.
Att gå runt & låssas vara glad är inte min grej, jag älskar att vara på bra humör & du tar fram det bästa i mig, Att förlora dig är inget alternativ i mitt liv.
Du frågade mig idag vad jag ville för att jag mådde dåligt & då vare ju nånting som var som jag inte ville ha det, & Jag vill inte ha det så här som det är mellan oss nu & jag vill ha dig, du är det enda jag behöver.
Johannes sitter också & säger att allting kommer att bli bra, jag hoppas att han har rätt.!


You're better than drugs ,Your love is like wine
Kom Ihåg mig då, här finns du kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0