Sober - tankar & skit

Jag tänker verkligen för mycket, jag tänker & det enda som händer är att jag börjar grina & jag vill verkligen inte att det ska va så, halva natten igår låg jag & tänkte & det var bara för mycket, slutade med att jag inte kunde sova men det är väl så det ska vara ibland. Men jag får inte tänka på det, eller jag ska inte tänka nånting alls, allt ska bara få bli som det blir & det är väl det bästa, men jag är väl rädd i onödan.
6 billion people in the world, 6 billion souls.
and sometimes.. all you need is 1
you are that person to me!

Jag älskar dig.

Min bror sitter & säger att han ska flytta till göteborg & jag vill verkligen inte att han ska flytta men han har lovat att om han flyttar så ska jag få komma & hälsa på honom, och det är ju ganska nice det. Men vill verkligen inte att han ska flytta. Kan inte se min vardag utan min bror & min bästa vän, han är den bästa man kan ha. Men den dagen han nu flyttar så hoppas jag verkligen att han får det bra där nere!.


bror! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0