Akon - Mr lonley

SOMMARLOV!!!!!
3 veckors jobb på sjukan är över, känns jävligt bra!, skulle inte klarat av att kliva upp 6 en dag till,. fyfan för det. men ändå tråkigt att inte träffa allt folk, har haft det väldigt roligt på sjukhuset så.

Träffade pappa igår & han var inte så farlig som jag trodde att han skulle vara, han var mest grinig i början på kvällen när jag kom, men sen var han som vanligt igen, & mina bröder var tvungna att reta gallfeber på mig för dom har ju inte träffat mig på 5 veckor nu nästan.
Mor är i lycksele & jag är ensam med 2 katter, får kanske sällskap av matte, det var iaf så det var sagt men man vet ju aldrig med den pojken. menmen jag ska iaf ha en bra helg hoppas ni får de å.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0