Anita Lindblom - Sånt är livet

Tatueringen fick inte alls vänta, på onsdag 14.30 sitter jag på ume skin art & gör den, Johanna & Maria ska nog följa med mig. Tack för det kan behövas..
När min lillebror fick höra det så sa han " du vill verkligen att din pappa ska bli sur på dig?" Hade inte tänkt mig de men blir han de så blir han ju de. Sånt är livet, smällar man får ta kanske?

Sen sitter jag här & känner mig som en värsta dålig kusin, Min kusin Maria fick barn för ett tag sen & jag har inte varit & hälsat på henne, okej, jag hade inte träffat henne på flera år innan dess heller, men jag känner mig hemsk, Så nu måste jag ta mig ikragen & fara & hälsa på henne & lilla Linus, har sett kort på honom & han är en väldigt söt pojke!

Kommentarer
Postat av: hanna

går inte bra med min viktökning vill jag lova :/ hur svårt som helst o gå upp i vikt.

2008-08-13 @ 19:15:49
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0