Anton & Affe - Frågan på livet

Blä!
bara tanken på att du kanske ska flytta 70 mil ifrån mig gör ont, jag vill bara grina av tanken. Känns förjävligt, men jag vet att en del av dig vill flytta dit ner & jag tycker det är kul för din skull att du kommit in på skolan i globen. Men jag vill inte att du lämnar mig, skolan skulle bli så förbannat tom utan dig, Det är dig jag tyr mig till, det är dig springer runt med i skolan, ingen annan, det skulle kännas helt fel utan dig.. Men du måste göra det som känns bäst för dig, & jag vet att du vill. Men jag vet också att du tycker det värsta är att lämna mig här uppe. & flyttar du ses vi inte lika mycket, men det får vi fixa då, just nu vet jag ju inte vad som händer bara att du kommit in & att du funderar på det, Men vad du än väljer så ställer jag upp för dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0