Anton - En bortglömd ängel

Jag hade ju någonting på hjärtat, men jag tror det försvann..
Jag har suttit & funderat ganska länge & jag blir bara mer sugen på att flytta, men jag vet att jag inte kan göra det förrens jag gått ut skolan för om jag skulle flytta skulle jag bli så himla lat & "råka" försova mig stortsätt hela tiden & det skulle inte vara en bra sak inte nu när det är sista året & allt, Flytten får vänta ett år eller två.

Du frågar vad jag tycker att du ska göra. ööh, självklart vill jag att du ska va hemma men jag kan inte tvinga dig, vill du fara så gör du de, tänker inte tvinga dig att va hemma om du inte vill, Men du har ju nästan redan bestämmt dig för att fara, så varför ens fråga vad jag tycker?.
"blir du ledsen om jag far?" vad ska jag göra åt saken? finns väl inget jag kan göra eller?, men jag hade sagt vad jag tyckte så.
jag har lärt mig att vara tyst & ingenting säga när det kommer till kritan. lika bra att bita ihop...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0