Apan - Känslan är total

matte har bott här i helgen mycket trevligt. Chillade som mest bara i fredags, igår for jag ner på nydala på dagen & kollade på när lillasyster spelade match, matte låg hemma & spelade tvspel. han är värsta tråkig, sen lånar vi mors bil & far med Johannes & handlar mat på maxi, ska grilla & ha de trevligt. Sen ringer pappa & säger åt oss att komma ner på nydala för emma har match klockan 8, så vi tar oss i kragen & går ner för att va trevliga, Pether, Matte & Johannes är väl inte så peppade på tjejfotboll så dom drog & så när barca spelade, Emma förlorade tyvärr sin match så jag går & sätter mig & ser barca matchen jag med, putte & emma kommer dit. Går till campingen & sitter & är trevliga med familjen, far & matte & putte kommer väldigt bra överrens det är väldigt kul, satt väl där i nån timme, sen blir det hem & sova.
Matte lämnade mig för ett tag sen, smällar man får ta.
Jag & Johanna kom fram till att vi var värsta skvaller kärringarna igår, vi tar reda på allt & ingenting & säger det till varann, tur vi har mycket & snacka om, men vi tyckte det va lite små kul att va värsta skvallerkärringarna för engång skull.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0