Black Ingvars - Inget stoppar oss nu

Skolan började idag, ja vad ska man säga, JAG VILL INTE!
Hängde iaulan det första vi gjorde, sen träffade vi staffan & fick nycklar & bajs.
efter det sprang vi runt skolan & vänta på mat för våran första lektion var ju inte föärrens 13.10. jätte kul!.
När vi slutar går jag & maria iväg till skin art & möter Johanna & albin. Kommer dit & så säger dom att
jag hade tid i lördags, ja då skulle ni ju medela om det var så, men icket,. så vi väntade en timme halv 4 gick jag & maria in, sen efter en stund kom albin & johanna in & smygkollade så det slutade med att jag hade alla där inne, nöp johanna ihänderna så mina tummar var blå, ganska läckert. 10 i 4 så var jag klar 20 min för min tatuering det var värt väntan, Men det gjorde ont, han sa att det känns som 100 muggor, ja kanske fler om jag får säga det själv.. Ingen baggis iaf. Matte frågar när jag ska göra nästa.. får nog vänta ett tag med det hoppas jag..



jag är mycket nöjd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0