breaking benjamin - diary of jane

Droskan.. ja va ska man säga?
började hos Johanna & hade jätte kul. Sen droskan, elina mådde inge bra så hon for hem, jag, johanna, albin, ros & anna kvar, nog för att vi inte satt ihop, jag & johanna höll ihop, träffade Joel också, kul var det iaf, Lisa också, träffade en massa trevligt folk, tråkigt bror att du inte kom! sånna smällar man får ta. Bråk bråk & åter bråk, jag fattar inte varför det alltid ska vara bråk. frågan är ju hade du inte fått nog? ett blå öga räcker väl? tydligen inte.
 går ut vid 2 & går hem till Johanna & hämtar sakerna & går till bussen, bror ringer halv 3 & säger att jag ska komma & vara med dom på stan, fett nej på den. sur & vill bara hem & sova, sen så var klockan halv 3 hur fan hade han tänkt att jag skulle ta mig hem då? gå kanske?

men om man ser på det stora hela så var det en bra kväll! tack folket!

& älskade jag trodde fan inte att du skulle ringa mig nu när du var där borta men jag hade så fel, du ringde igår & jag blev glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0