Cascada - Because the night

Vi ska sälja 3 katter nu, ska behålla 2 stycken & Zera, kommer bli väldigt tomt utan alla 5 katterna, jag tycker om dom allihopa, men det kanske är lika bra det, det är för mycket med 5 katter, men min Zumo säljer vi då inte, finns ingen goare katt än han.
Just nu håller jag på att bli tokig, luktar satan i mitt rum, en kattunge har varit & bajsat i på mitt täcke så det första jag va tvungen att göra när jag kom hit var att städa, jippi!... Men nu luktar det fan inte gott npgonstans, jag strejkar fan.
Fick iaf låna pelles täcke nu inatt när jag ska sova för han är ju inte hemma.
springer runt med skor inne nu för sen vi fick vattenskadan i hallen nere så har vi haft nån grej som ska torka golvet & shit, men nu har dom varit här & tagit bort all cement som vi hade som golv så nu går man i skor från dörren till köket & upp till rummet. Sen märker man att vi inte har någon toa nere heller ser lite dumt ut om jag får säga det själv, men så här kommer det väl att vara ett tag nu..
Näe nu ska jag göra lillebror tokig & ladda hem Oz för att fördriva tiden & ha någonting att göra. Han har spelat hela dagen säkert så det är lugnt nu får han ge sig tycker jag.
Sen vet jag inte ens vad jag ska säga varje saga har två sidor & jag har hört båda jag har ingenting att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0