Kid Rock - All summer long

Vi pratade om det dära & jag kunde inte hålla tårarna borta, men ingenting är ju bestämmt än, men min magkänsla säger mig att du kommer att flytta 70 mil härifrån & du säger att om du gör det så kommer du ändå att komma upp, men hur ofta kommer det bli?, När du har lov, men när du har lov går jag i skolan & tvärtom så det kommer bli knas & jag vill inte. Blä jag vill inte tänka på den tanken längre, jag kommer inte att orka, kommer göra för ont. Men flyttar du ska vi banne mig styra en hejdå fest, fast vi ska festa iaf!. Jag kan tänka mig en hejdundrande fylla kanske?.. Eller okej, kanske inte men nästan?..
Näe nu tycker jag inte om oskan, slog ner i huset så det skakade & vi har inge internet iaf inte övervåningen för våran hub eller vafan de nu är är död.. så jag tog pappas, sen har vi ingen tv heller, den är BLÅ!, mycket fina filmer kan man se då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0