Kid Rock - All summer long

Ska jag vara helt ärlig så har jag inte saknat att vara här, Det är ju bara bråk & åter bråk & jag har inte saknat det, jag är less efter bara 2 dagar, det räcker för mig. Kan vi ha en dag vi kan äta middag i lugn & ro? Nääe skulle inte tro det. för det är alltid någon som ska börja skrika på någon annan. & du snorunge måste fan lära dig att uppföra dig, det där jävla spelet tar över ditt liv, du kan inte uppföra dig längre, pratar man med dig så är du sur & otrevlig, det är inte ens kul & du har fan ingen jävla ensamrätt på internet, vi är 5 stycken som vill använda det & 4 av oss laddar hem & det får du fan leva med, bara för att du sitter & spelar ditt jävla fitt spel, så varför ska du få spela hela dagar? & vi ska inte få göra ett skit?. Du måste lära dig, & du vet att du gör fel, du sitter & skriker som en jävla galning över internet så man inte ens kan sova i det här huset.. Ibland sitter jag & funderar på varför det alltid ska vara såhär? varför kan vi inte vara en familj som vi ska vara. Vad är problemet. Jag kommer inte klara mer, det tär på en att ha det så här. Kommer sluta med att jag inte orkar fara ner.. Jag har inte varit här på nästan hela sommaren är 5 - 6 veckor sen sist jag va här, & ska jag vara helt ärlig så har det varit skönt.
Visst tycker jag om alla här, men jag tycker inte om bråken, jag orkar inte med dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0