N.E.R.D - Everyone Nose (All the girls standing in the line for the bathroom)

Klasskort idag, oj så snygg man blir.. eller inte!
Lillebror hängde på skolan idag, trevligt att träffa honom faktist, min älskade lillebror.
Sen så styrde jag & maria upp idag så att jag ska få läsa upp matten, men jag känner ingen pepp på det men jag måste, för jag vill inte ha ett ig när jag går ut, så det är bara att jag kämpar, det är 3 delar så det ska väl gå bra, får boka min storebror Håkan som är en hejare på matte. Fast räknar man matte med honom så får man bara höra "fan Johanna, du är ju dum" tur han säger det med kärlek iaf.. Men Matte har också lovat att hjälpa mig också, så jag får väl hoppas på det.
Kök imorgon, ingen pepp alls, men ledig fredag! wiiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0