an2n - ingenting har fungerat

jag fick ett sms av min syster imorse om boken min moster tydligen har skrivit om sitt liv, där hon bad om ursäkt att hon inte tagit med sandra i boken.. Jag vet inte om jag tyckte det var speciellt snällt, jag & malin är tydligen med & varför kunde hon då inte nämna sandra & känner jag min syster rätt så sårade mikaela sandra ganska mycket där.. ta med alla eller ingen är väl de som är grejen iaf enligt mig.. men bara för att jag & malin gjort något som hon minns kan hon väl inte mena allvar att hon inte minns något från sandra..
Jag ska iaf ta mig & läsa boken när mormor fått den av henne..
Imorgon blir det förövrigt tillbaka till skolan hade jag tänkt mig, för magnus & ida saknar mig ju så rakarns mycket. så jag måste ju som komma & umgås med dom. sen leta lite julklappar..

Inatt var jag med om nå hemskt, eller jag tycker att det är hemskt, matte ringde & jag vet att jag prata med honom & så där, men jag har inget minne av att han ringde, jag har inget minne alls av att han hörde av sig till mig.. Jag tycker de är sjukt.


blond eller ljus brunt? det är fan frågan de nu, jag trivs ju som blond men får väl se hur jag gör nu.

Kommentarer
Postat av: Hanna

mörkblond? :)

2008-12-04 @ 15:19:16
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0