atmosphere - you

jag dog av skratt igår när jag såg Filip & Fredrik när det var reklam i Prison break.
Handlade om sex & jag skratta så mycket, tydligen så är 69;an som en joggingtur för killar & som en tryckare för tjejer, sen en avsugning var som en dusch för killar & som att diska för tjejer, så ansträngade kan man ju tycka...
Eller allt börjar med att matte skickar ett sms om att ungefär 20 000 har sex just precis nu men inte vi, & då äre bara att sätta sig & kolla på dom där två sjuka killarna för att se vad det är dom pratar om...

Sen fick jag en sovkompis imorse, Matte kom hit innan han skulle till skolan, de var mycket mysigt faktist. har ju saknat mitt hjärta.. sen just nu vet jag inte heller vart vi står med den här helgen, men de löser vi nog på ett eller annat sätt skulle jag tro, bara jag får umgås med honom är jag nöjd..

Sen tydligen ska johanna köpa min julklapp idag som hon prata med min mamma om igår, det lät ju lite hemskt, jag vet aldrig vad den där fröken kan ha hittat på så busig som hon är, men nu måste jag ju hitta någonting åt henne ju! & jag vet inte vad..men det ska jag nog fixa.

har köpt 1 av alla mina julklappar & den är till emma, hoppas att hon blir glad, eller mammas har hon själv fixat så det är lugnt,. har Johannas kvar, sen har jag ju en lillebror som fyller år på nyårsafton också mutta på han!


Kommentarer
Postat av: grannen

jag gnäller väll aldrig?

har lekt för mkt med piercingen :P

2008-12-02 @ 14:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0