breaking benjamin - firefly

Ska se va vinter ska de fan vara de också! inge jävla slask & regn & skit + att de blir glashalt ute inte ens kul att gå ut... Roligt att man går till bussen eller rättare sagt halkar sig fram till bussen & får in liter med vatten i skorna så man blir dyngsur..

Efter skolan tvingade jag med magnus på stan, gick in i hundra affärer, tur han inte klagade iaf.
yräffade mattes lillebror adam också, en mycket trevlig pojke de är, lite knäpp så där, men jag får vara dum & retas med honom det kom vi fram till idag att det var helt okej..

& att du nu bor i mitt rum,. hmm jag vet itne om jag gillar de faktist, även fast de är över nu så blir de inte bättre av att du är hemma,. menmen jag vet inte men mitt rum kan du ju låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0