ck - kärleken

där vid 3 vaknar jag av att matte ringer, sen där vid 4 sluta vi prata eller skrika eller vad det var vi nu gjorde, jag kan ju alltid hoppas på att det blir bättre av det här.
Ringde till söder & prata en stund, sen kunde jag inte sova så jag ringde min lillebror jag visste ju att han var ute på upptåg någonstans i homlsund, när jag ringde var han påväg hem så, vi prata & sen efter de så var jag äckligt pigg så jag låg & gjorde inte så mycket upptäckte att plogbilen var här & snurrade med sina lampor utanför mitt fönster & att tidningen kom typ 5, någonting jag aldrig lagt märke till så där mitt i natten förut, men vad gör man inte när man är vaken? men till slut så somnade jag & jag har väl sovit så där kanske 3 - 4 timmar inatt får väl se hur de slutar idag, kommer somna i tårtan eller något..
Snart eller okej inte snart men på någon timme kommer alla som ska komma hit & fira mamma & jag har inte slagit in hennes paket fyfaskien vilken snäll dotter jag är!

Jag åker till ersmark idag också kom vi på så där mitt inatten när vi prata förstod aldrig det hela men det ska nog bli bra på ett eller annat sätt skulle jag tro.
Nu blir de att styra upp mammas paket & min syster som är 2 år gammal som springer runt med ute skorna inne medans mamma städar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0