creed - higher

Mattes skoter är trasig så han kunde inte fara & köra idag.. sen ska jag få laga den! fyfan va den kommer gå som smort när jag är klar. dock så vet han hur oteknisk jag är så jag förstår itne att han sa att jag skulle få laga den.. För vill han ha en hel skoter får han nog styra upp den själv & verkligen inte låta mig röra den, för den kommer inte vara hel då.

Sitter & spelar patiensduell med Johanna på msn, & om man spelat mot Johanna så vet man hur de går, Jag vann första gången för jag hade bara allmänt tur sen resterande gånger har Johanna vunnit, men det får man ta, för hon är rakarns duktig på det, som hon säger själv "i'm the master!".
Nu ska jag gå & äta min kladdkaka & se miami ink & boones

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0