DAmien Rice - cannonball

Kvällen börjar hos syster mycket trevligt, hon var ju inte hemma så vi hängde med pontus!.
& Killarna som bor i syrrans hus var ju retards, först bjuder dom oss på en drink när jag & Johanna kommer in, sen kommer en annan kille & sa att vi fick komma ner & ta en drink om vi ville, sen kommer en annan idiot & frågar om dom får röka på balkongen sen efter en stund så kommer en annan igen & frågar om alla svenskar är så dumma. bara för att dom inte fick komma & röka på balkongen.
sen blev de corona för hela slanten, skaka lite rumpa med mina underbara flickor.
Bara dansa & ha kul är de bästa som finns & sällskapet är alltid bäst!.
Johanna, Elina, Albin, Magnus & Nicke.
Halv tre är man påväg hem för då hämtar Mattias mig, låg & skratta åt hans pappa i nästan två timmar, han var full & satt & skrata åt mattes mamma för hon hade hicka, så där satt han i sin ensamhet & skratta, jag höll på dö. Men fick inte säga nånting & fick verkligen inte visa på något sätt att vi var vakna, Somnar väl där vid 5 & mattes jävla väckarklocka ringer 9. helt underbart & självklart kan man inte somna om.. Satte mig & prata med hans mamma istället.

Nu hänger jag hemma för mor min kom & hämta mig sen så ska vi fara på lokalen & äta med mormor britt & dom.

20.40
MAAAAAAAAAAAAAAT i mängder.. bara åt & åt, helt gott, nu har man väl gått upp 2 - 5 kg bara för ikväll men mer kommer för om 4 dagar är de jul & då ska jag tjocka!. powernapat två gånger idag å, yber skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0