John Farnham - you're the voice

JAG HATAR DEN HÄR DAGEN!
Kommer till skolan & det är jag, julia, sandra & victor där, fyfan vad vi är bra, sitter & ser astrid lindgrens jul haha, de var ganska kul. Sen så var de hål till 20 i 3. det var mindre kul, Men jul lunch blev de & fyfan va gott de var, julmust! vi åt två gånger så det var ännu bättre.
Sen en lektion i 15 min jag ville ju bara döda någon.. Julavslutning imorgon & jag tänker verkligen inte fara dit..
Jag ska sova hemma sen byta julisar med Johanna :). Awesome..

För övrigt går jag runt & sjunger you're the vocie helt underbar låt, men tyvärr kan man bara refrängen & det är den jag sjunger.

Min lillasyster måste ju fan hata mig idag, sliter mig ihåret klöser mig drar i mina örgängen & petar mig i ögonen!. vad är oddsen på det? hon måste verkligen hata mig idag, de finns inget annat.

Kommentarer
Postat av: Elina

låter ju mer som en soft dag än en dag att hata? :S

2008-12-17 @ 18:59:35
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0