Lejonkungen - hula hula

Jag får inte se Mattes brors son, det tycker jag är mycket elakt av min pojkvän. Men jag kan bara ana att han är en söt liten pojke.

Retard är det enda jag kan säga om dig! du är fan sjuk i huvudet.. förstår inte hur du tänker. Jag förstår inte att du orkar göra så här, jag förstår inte att du inte ser att de tär på henne..
Jag förstår inte i samma veva att hon orkar det hära, jag går väl bara där ifrån & bryr mig inte se mycket, för jag vet inte ens om jag orkar.. Finns ingen relation någonstans mellan oss idag.

Magnus & Ida saknar mig! gu se ni är söta hihi


Kommentarer
Postat av: M

sv. ja hela filmen är ju dyng bra! har det försvunnit nu det där när man ska kommentera? skrev till blogg.se imorse men har då fan inte fått nå svar..

2008-12-02 @ 21:36:38
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0