ludacris - move

Bror ska inte flytta än, en vecka till bor han minst hemma annars blir de 1 januari - 09. jag får bråkas en liten stund till iaf, men jag förlorar ändå, men det är som bara själva grejen att bråkas med Håkan, han är inte så dum med mig..

Sen så efter de här kommer jag nog se min pappa i januari -09 om de blir som det är tänkt nu, Dom ska fira Jul på Holmön & jag vet väl inte om jag var så pepp på att göra det faktist, men får se hur det slutar med detta.

& sen du en dag där & en dag hos dig, jadu jag vet inte, jag vill bara vara med dig, det är det jag vill, så jag får väl helt enkelt, handlar om att ge & ta, men frågan är ju vem det är som ger & vem det är som tar?, det är då inte båda från ditt håll iaf. det är det dära sista "ta". Men får jag dig dit endag är jag iaf lite nöjd.. Men jag ser väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0