Luftenshjältar

Jag kan inte klaga på min helg,
fredag hängde jag i Obbola & det kan inte bli bättre, Lördag firade vi mamma med kalas & tårta i mängder, sen blev det ersmark & innebandy. Sverige mot nånting... sverige vann på sudden, låg där med hela mattes familj till slut, hoppa på adam & så..
Igår fick jag skjuts hem & så, såg Sverige - finland i vm final men du icket sverige ligegr först under med 4 - 0 & sen tar dom igen & leder men inte det inte, självklart ska det bli förlägning & finland vinner på sudden, första gången på 7 år som sverige inte har vunnit men det får man väl ta.
Har skrivit klart  mitt arbete i religion som ska in om bara så där 20 min, trafikanten var inte ens värd idag, blev ju nästan ledsen,.
Sandra & Tess sitter & ser sunes jul på datorn när dom åker skidor inne & her sönder hallspegeln.

15.12
Hagakampen idag då, jag & Joel gick dit, hade inte så mycket bättre för oss, haga vann men det kunde man ju nästan reda lista ut innan man ens gick dit, Bräntis är så jävla dåliga att det är pinsamt... det är 7 år sen bräntis vann & då gick min syster där, nu har haga vunnit i 6 år, frågan är ju om ens bräntis kommer att vinna något år.
Fick iaf träffa mina gamla lärare min gamla svenska/engelska lärare kom ihåg mig ganska sjukt, Sen träffade jag Niclas & Glenn, helt underbara lärare de finns inga bättre än dom två..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0