Michael Buble - let it snow

Igår satte jag mig upp i soffan & kollade ut genom fönstert & skrek till "de snöar & de snöar inte lite!" matte som hade vare ute & kört bil tyckte inte jag var så snabb.. Men det var fint ute, men nackdelen med så mycket snö är att don aldrig plogar på våran gård & så..
Idag tyckte jag inte om vädret lika mycket, blött & äckligt. därför tycker jag inte om snöö men det är fint på något vänster.
 De går väl & köra skoter nu skulle jag tro & de lär nog bli en dag för mig & matte när vi är ute & åker, underbart. (bara jag får ta hans täckbyxor är jag med på de mesta.)
Trafikant prov idag, hoppas på att de gick bra kan man ju alltid göra men de tror jag inte... Köpe iaf Johannas julklapp idag kan ju alltid hoppas på att hon blir nöjd, tyckte att de var hon så då får hon de. (:.

Btw, Sköt dig jävligt snyggt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0