monster magnet - space lord

det blev häng i holmsund igår efter middagen på stan med folket,
jag & matte bara låg & mådde bra i sängen, jag såg the happening & matte låg & snarkade mycket roligt..
Pelle kommer in där vid halv 7 då han kommer hem så där på morgonkvisten full som jag vet inte vad..
Sen blir det lite match för pether, smart som han är så har han ju varit på lan & inte sovit någonting. så när vi ska fara på samling så somnar han i bilen, jag & matte var så snälla att skjutsa in han & pelle, jag & matte var tvugna att starta bas testet som matte här, pether tyckte inte om det..
efter mycket bråk & så mår jag bra..
satt & prata med magnus & hans kompis det var roliga typer de..
Simon kom & fråga om jag ville ha en massa kiss & bajs blöjor njaa, inte sugen faktiskt men tack iaf,..
fortarande en av världens sötaste bäbisar jag sett, man vill ju bara äta upp honom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0