Nickelback - If everyone cared

Jag tog mig en promenad till Bowlinghallen igår & fick uppmaninga av min pojkvän att gå försiktigt för det är jävligt halt ute.. NÄHE?! menar han de, som om jag inte upptäckt det, Så där går jag & pratar med Johanna hela vägen från mig, gu se duktig jag är, jag kommer dit precis när bussen går från stan så fick vänta där en stund men de var de värt. Mattes mor blev lite chockad när jag var där, alltid lika trevligt.
Vi slöade framför tv;n & såg weeds. han är helt fast i den serien..
For ner på stan idag med Johanna så jag lämnade min pojkvän mitt på dagen, Mycket trevligt att umgås med min vän Johanna, Vi bytte julisar, min flicka är ju allt bra tokig men jag älskar henne & jag tycker om min julklapp, & hon blev iaf glad för sin & det är ju tur de, jag lyckas ibland ;).
Imorgon blir det troligtvis corona & skaka lite rumpa OM vi hittar någonstans att vara från början så det hoppas vi på nu..
Skällde även på mattes lillebror idag, jag & johanna kommer in på stadium & så blänger den snorungen på mig! jag har inte gjort honom någonting,. jag sa att jag alltid va snäll med honom & aldrig var dum, då tyckte han att jag ljög. Vadå jag brukar aldrig nypa honom i nacken & aldrig slå honom så där lätt på huvudet & jag har verkligen INTE ställt mig & hoppa på honom :O.. Träffade även ullis & pelle jag är blind Johanna säger att där är mina mates fattar ingenting så hon måste vrida mig så jag ser dom, tur jag är med ibland iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0