simple plan - perfect

Skolan idag värd? svar NEJ..
Men jag fick iaf G på mitt nationela så jag kan inte klaga.
Stan med Johanna var mycket trevligt, kom fram till att vi ska på corona på fredag å.
Middag med min mors sida av släkten på lördag ej taggad, men kommer man inte dit så får man väl mormor efter sig..
Julia berättade idag att blondinbella ska ha ett tv program också, men du nej tack, tur jag inte har den kanalen iaf.. Inte något jag vill se, vill man se henne kan man kolla hennes blogg miljontals kort.

Kommentarer
Postat av: Hanna

men klart jag orkar, jag orkar alltid.

jag ska också på corona på fredag, ses då ;-)

2008-12-16 @ 22:01:22
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0