takida - burning inside

Såg sex drive igår med matte & jag skratta, den var bara humor hela filmen..
det började inte så mellan oss men det blev det till slut iaf & det är jag glad för.

köket började väl ändå ganska lugnt idag, nu var de sista gången med klassik a la carté ändå ganska skönt inga jätte sena kvällar nu längre, helt underbart...
Nu ska jag banne mig leta reda på en julklapp till johanna så jag får de bortgjort så jag inte har den paniken kvar..
försöker även övertala matte om att köpa 5 nya örhängen åt mig för jag tappade just ett i handfatet på skolan så de ligger & lallar där nere, blev ju lite ledsen, så nu har jag bara 4 stycken, jävla onödigt tycker jag..

ledig imorgon & på fredag eller inte helt på fredag har ju prov i trafikant, kommer ju gå åt skogen!.. men vi får hoppas på de bästa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0