Abba - happy new year

Grattis på 13 års dagen lillebror!

2008 - Har varit ett både bra & dåligt år, det har haft sina upp & ner gångar, ett år med dig även det har haft sina upp & ner gångar men det har fört med sig mycket gott,
Att du flyttade var väl de som gjorde mest ont, tog att tag för mig att hitta tillbaka igen, men nu är jag på toppen igen. Det som tog mest på oss alla under - 08, var att mormor birgitta gick bort.
Jag har världens bästa vänner & pojkvän & jag kan inte önska mig något mer, jag är så tacksam för allt som ni gjort för mig & att ni finns,
Man lär sig alltid någonting av det man gör, man lär sig av sina misstag & man lär så länge man lever.
Kan bara hoppas på att 2009 blir ett bra år, men de tror jag, studenten på ingång & jag kan inte mer än vara taggad på det, kan inte bli bättre...

Jag börjar min kväll hemma hos elina med middag.

Gott nytt jävla år!.                                                                  jag älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0