DAniel Powter - Bad day

Regn & åter regn.. inte alls kul
köket idag var väl så där, lite små drygt. skar mig iaf i fingret aj.
Krille är snäll & skjutsar hem mig han far ju som ändå förbi Mariehem så varför inte ta två flugor i en smäll liksom?...
Liter vis med vatten i skorna, men de får man väl ta.
Sitter nu & skriver mitt arbete som ska in om massa drycker till menyn i a la carté går då fan inte bra det..
Dom sa även att jag kan få ett mvg, men sjukaste jag vare med om!
Fördriver min tid med andra avenyn nu också. rakarns vilket slut, kommer ju inte sluta bra..
Sen prata jag & matte om lägenheter & shit, jag kan flytta & han bor där ofta, men de höll jag inte med om. ska vi flytta ska vi flytta tillsammans, men de får fasiken vänta ett tag till..
Matte & hans köp om bilar detta kommer inte sluta bra nånting av de.


Kommentarer
Postat av: Elina

men jag vet, liksom jisses på andra avenyn! kommer ju bli cirkus nästa avsnitt.

2008-12-09 @ 14:51:01
URL: http://elinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0