alla <3-dag

äre ju som idag, har inte riktigt förstått varför man ska ha den dagen?, så himla speciell är den väl ändå inte?
Som min lärare sa till oss idag att det är puss dagen idag & vi ska pussas med alla tydligen. Det lät ju som en bra förklarning om den här dagen?
Mamma bjöd på tåårta när man kom hem, det var nice det :), tur jag har en snäll mamma ;p

Eu-mat idag, mat från sverige, det ska bli nice, servering för mig då, inte taggad men vafan.
Tess röst idag den var ju fan bara NICE, det snyggaste jag hört!. Men det va synd om henne
hon kunde knappt prata.

 
Annars är matte helt underbar.

Förövrigt saknar jag min vän Johanna, känns som om det var jätte länge sen jag träffade henne,
Men som tur är får jag träffa henne ihelgen, min älskade vän!

Bästvän! <3

Kommentarer
Postat av: johanna!

jag har faktiskt saknat dig också!

2008-02-15 @ 17:11:32
URL: http://dolle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0