(:

Chill dag dåra. Idrotten var nice.
Fick åka skrana & våran lärare var så rädd så om oss, hon stod & skrek & sa att vi inte skulle åka för hon ville inte att vi skulle göra illa oss, sen så gömde hon annsiktet ihänderna när det blev för hemskt för henne, & det är första gången jag ser henne kolla på klockan & vill att idrottslektionen ska ta slut. Så bara för det var man tvungen att åka ännu mer för att retas med henne,
Men Sofia tyckte jag inte skulle åka så mycket för jag har ont i skallen, så jag satte mig i backen & chillade & skrattade & tog kort på folket som åkte & var som barn igen.
Sen så krävde vi att vi skulle få en halv dag i bräntis om det är bra väder så vi får åka skrana & en massa, fast då måste vi ha hjälm, men det får man väl ta! Får hoppas att det blir så, skulle bli nice, men då får den andra klassen som har Sofia följa med också, men det löser sig nog.

 
Vi hade kul! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0