Födelsedag.

Lillasyster Malin fyller år idag 13, Grattis!
Kan inte förstå att det redan gått ett år sen sist hon fyllde år, tiden går så fort.
fan nyss var hon bara liten & jobbig somfan, fast jobbig är hon väl nu också
men hon dug! Ännu en dag med tårta & släkten, tårtan är nice, men vi kan skippa
några va? haha
Holmsund med Matte igår, det var chill. Johanna & Albin kom förbi ett tag & hade de trevligt
i soffan med hela min familj eller Putte & Håkan var inte där, men alla andra, det var nice det.
Såg melodifestivalen. Den blir bara sämre & sämre för varje år, jag förstår inte varför man ska ha
den längre, det är bara skit musik som går vidare ändå. typ som Christer Sjögren, han är ju bara ÄCKLIG!
Det enda som är bra det är Björn Gustavsson, den mannen är ju helt underbar men ändå sjuk, man sitter & skrattar åt honom så sjukt mycket.
mitt huvud gör fortfarande ont, äter huvudvärkstabletter så det räcker & blir över, Mor min sa igår att jag kunde ha åkt på en form av hjärnskakning isf en lätt, men äre så. Då fåre fan va det också, orkar inte gå & fundera på det, vet bara att mitt huvu gör bajs ont.!

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis till lillasyster

2008-02-24 @ 12:35:45
URL: http://berlan.blogg.se
Postat av: Lia Florenz

Hej vill du kidnappa björn gustafsson med mig? xD

2008-02-24 @ 12:36:18
URL: http://mydearbylia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0