I'm in love

Två prov gjorda & jag klarade båda två, jag är fett duktig, mycket stolt över mig själv
Nästa vecka 2 prov igen, Natur & Servering, Natur kommer gå åt skogen & frågan är ju
hur serveringen kommer att gå :S, ett teori prov & ett praktiskt känns bara förjävligt!.
Menmen får prova.

Annars går jag & gör min käre pojkvän GAAAAAAALEN för att jag går & sjunger på
The cure - friday i'm in love  HELA TIDEN! jag har fått den på hjärnan, kan inte rå för det.

Sen ska min familj i holmsund få träffa Matte i helgen, 3 månader & dom inte fått träffa honom
ja det är väl kanske på tiden? Men förhoppningsvis blir det bra. men det får man se då.
Fast det tror jag väl, dom är inte så hemska som man tror :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0