onsdag..

Serveringen idag, vi var fullbokade idag, jag & tess delade på ett 10 bord,
& det gick sjukt bra, gick som smort, dock lite svårt att bära alla tallrikar men
det blev bra ändå.
När det va klart & vi skulle ta betalt så fick vi ihop 63 kr i dricks tillsammans så det
var ju inte så dåligt heller, Dock jävligt ont i fötterna vill bara kapa dom från kroppen
men inte fan kan jag göra det inte.

19.21
Kom nyss hem från systers lägenhet, den är mycket fin.
kan som inte nästan förstå att nu har hon verkligen flyttat
på riktigt. Men det blir nog bra för henne får jag väl hoppas.

Jag vill me flytta hemifrån blev bara taggad, nu när jag var i Sandras lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0