skit på dig "ha en bra dag"

Min helg har inte varit mer än lugn, spenderade min fredagkväll med Oliver Twist, jag började där vid 1 & slutade vid 11 på kvällen, fast då hade jag tagit lite pauser lite då & då också, somnade väl efter jag sett klart oliver twist, vaknar av att matte ringer & väcker mig, men tur var väl det. låg & prata med honom en stund sen sova igen, vaknar vid 10 på lördag morgon av att jag inte kan andas, springer & hoppar på pappa & Ullis, efter ett tag springer jag in & hoppas på pether somligger & sover, tyckte att jag kundegöra det. var så snäll så får till svar när jag hopparpå honom "du kan ju inte skrämma mig,jag låg ju & drömde att jag kollade på blommor", haha, han är söt han

Sen spenderade jag min dag på storsjöhallen med matcher, sen så blev det maxi, hem & vänta på mat, & detblev väl där ikring 7 någongång jag fick äta,. sen låg jag & såg göta kanal 2 - kanalkampen & flippade mellan harry potter 3 också, kunde inte bestämma mig. somnade väl där vid 1 någongång & vaknar igen vid halv 10,jag älskar att inte kunna andas när man vaknar det är så trevligt.eller inte.
"Jag tror jag älskar dig, ta mig här & nu, quick & dirty!"

haha, så jävla ful, & jag kunde inte låta bli att skicka det till matte som trodde att jag var helt knäpp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0