Takida - curly sue

gårdagen bestod av lunch med Tess, Ida, Karro, Micke, Julia & Samuel (julias kille), Vi träffades på stan där vid 10 & sen gick vi runt & chillade medans vi väntade på att katarinas skulle öppna, så vi lunchade där satt & prata & bara hade det trevligt. Lite senare så träffade vi Rebecca som hade kommit upp för att spendera helgen här. Var mycket trevligt & träffa henne också, hade inte sett henne sen nyår.
Sen hem & chilla jävel, Matte kommer & vi chillar en stund hemma hos mig, sen GÅR vi ner till Obs eller om man ska vara noga så  coop forum & handlade lite grejer, sen blir det middag på frasses, jag kände mig allmänt tjock igår först lunch på katarinas visst det blev en kycklingssallad & sen på det lite kalddkaka hemma & på det så blev det ett skrovmål på frasses, HEJ TJOCKIS!, men det får man leva med,
Åker hem till Matte & ska spendera kvällen där med en massa film & mys, kändes bara nice, låg & kollade på en massa filmer, började se alvin & gänget men det skippade vi för att det var ingen text på den. Sen började vi även se Bee movie, men den fick jag inte heller se klart för matte ville se någon helt annan,
Sen fick man sova UNDERBART!

idag så vaknar man 7 & vill somna om men då slår matte på en film ! klockan 7 på morgonen jävla idiot, då ville jag fortsätta sova men inte fan fick jag det inte. Satt & spelade harpan men Matte tyckte att jag var så dålig så han tog över :/, Snodde även med mig en tröja som är honoms, men är man bäst så är man!
Ner på stan & träffa Johanna en stund, mycket trevligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0